تارنمای تخصصی مداحان شیراز نوای ذاکرین و مداحان سومین حرم اهلبیت (ع)

دهه اول محرم الحرام-هیئت مدینه النبی شیراز

صوت  شب اول محرم الحرام93

حجه الاسلام رنجبر   سخنرانی(دانلود)

حاج علی اکبری       روضه(دانلود)

حاج علی اکبری       زمینه(غم روی غم محرم محرم من اومدم )(دانلود)

حاج علی اکبری      شور(قلبم پر شرر بود چشمام همیشه تر من بودم بابا بود و مادر بود)(دانلود)

حاج علی اکبری     سنگین(بر بام این دار العماره با کاروان دارم اشاره)(دانلود)

حاج علی اکبری   واحد(حب الحسین اجننی ولم کنی ایتمنی)(دانلود)

کربلایی امیر محمدی واحد سه ضرب(کودکیم شد نذر شما که کنی پیرم با غم روضه تو روزی مو میگیرم )(دانلود)  

کربلایی امیر محمدی شور(الا و صل الله الی الباکین الی الحسین)(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(اسمت از روی لبهام نمیفته عشقت از روی لبهام نمیفته)(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(اگه زندگیت غمه اگه خندهات کمه یا بریدی از همه بگو مادر)(دانلود)

حاج علی اکبری    رجز خوانی(دانلود)

حاج علی اکبری    مدح پایانی(دانلود)

صوت شب دوم محرم الحرام93

حاج علی اکبری    روضه(دانلود)

حاج علی اکبری    زمینه(وا امون از کربلا  وا امون دشت بلا سرزمین نینوا)(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(هرکه از عشق تو دیوانه نشد عاقل نیست عاقل آن است که از عشق تو دیوانه شود)(دانلود)

حاج علی اکبری    سنگین(دم نمی باید  ز غماز غیر نامت یا حسین)(دانلود)

حاج غلام پیروانی(پیر غلام امام حسین(ع)     واحد(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(خدم و حشم برای محرم مشغولن)(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(کربلا خونمه از چی دل بکنم حق دارم که بگم با تو هم وطنم)(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(آقا چند وقتیه قلبم بدجوری تو شور وشینه پیش هر دکتری بردم میگه علتش حسینه)(دانلود)

جاچ علی اکبری   مدح پایانی(دانلود)


صوت شب سوم محرم الحرام93

حجه الاسلام والمسلمین رنجبر  سخنرانی(دانلود)
حاج علی اکبری  روضه(دانلود)
حاج علی اکبری  زمینه(ای باد صبا یکی یدونه دخترم ای باد صبا من از بابام بی خبرم)
حاج علی اکبری  شور(دوباره دلتنگ کربلات شدم اسیر یه گوشه از نگات شدم)(دانلود)
حاج علی اکبری  سنگین(دیگه فصل غم به سر اومد شب یلدام سحر اومد)(دانلود)
حاج علی اکبری  واحد(شعر خوانی)
حاج علی اکبری  واحد(یا رقیه میگم پرواز میکنم بیخیال همه گره های عالم یا رقیه میگم گره وا میکنم)
کربلایی امیر محمدی شور  روضه(دانلود)
کربلایی امیر محمدی  شور(دانلود)
حاج علی اکبری  شور(خنده داره گریه هامون بابایی یه چشم اشک یه چشم حون بابایی)(دانلود)
حاج علی اکیری  روضه

صوت شب چهارم محرم الحرام93

شعر خوانی(دانلود)
حجه الاسلام حسینی مقدم  سخنرانی(دانلود)
حاج علی اکبری  روضه(دانلود)
حاج علی اکبری  زمینه(سری بروی نیزه تنی بروی خاکه ای بدن حسین خواهر براش هلاکه)(دانلود)
حاج علی اکبری  شور  شعر خوانی(دانلود)
حاج علی اکبری  شور(یه نوکر مثل من عاشق یه ارباب مثل تو شیدا)(دانلود)
حاج علی اکبری  شور و رجز خوانی  بسیار زیبا(دانلود)
کربلایی امیر محمدی شور(میگذره زندگیم زیر پرت نوکریمه از صدقه سرت)(دانلود)
کربلایی امیر محمدی شور(آمد دوباره ماه تان از راه گشتیم همه با مادرت همراه)(دانلود)
حاج علی اکبری   شور(دارم حس میکنم دور شدنم رو به خود دوباره مغرور شدن رو)(دانلود)
حاج علی اکبری   (مدح پایانی)

صوت شب پنجم محرم الحرام93

حجه الاسلام رنجبر    سخنرانی(دانلود)

حاج علی اکبری    روضه(دانلود)

حاج علی اکبری    زمینه(صدایت را شنیدم دلبر به سوی مقتل دویدم با سر)(دانلود)

حاج علی اکبری    شور(عشق یعنی یه حرم توی قاب چشمای ترم)(دانلود)

کربلایی امیر محمدی  سنگین(رفیقام همه رفتن اما بازم من از حرم جاموندم)(دانلود)

کربلایی امیر محمدی  واحد سه ضرب(کوذکیم شد نذر که کنی پیرم)(دانلود)

کربلایی امیر محمدی  شور عربی(دانلود)

جاج علی اکبری   شور(گمنام پریدن تو اوج جوونی تا مثل زهرا نمونه نشونی)(دانلود)

حاج علی اکبری   مدح پایانی(دانلود)


صوت شب ششم محرم الحرام93

حجه الاسلام والمسلمین رنجبر   سخنرانی(دانلود)

کربلایی امیر محمدی   مناجات(دانلود)

حاج علی اکبری   روضه(دانلود)

کربلایی امیر محمدی   زمینه(رسیده محضرت عمو گل برادرت عمو میخوام بشم با اذن تو فدایی سرت)(دانلود)

حاج علی اکبری  شور(حسین جان فدایت زنم شاه صدایت بمیرم از برایت)(دانلود)

حاج علی اکبری  سنگین(غصه نخور حسنت سینه زن داره غصه نخور زهرا حسنت باز کفن داره)(دانلود)

حاج علی اکبری  واحد(چشمی که بسته ای به رخم وا نمیشود یعنی عمو برای تو بابا نمیشود)(دانلود)

حاج علی اکبری  واحد سه ضرب(آبروی همه عالمی ابن الکریم عاشق نام زیبای تو هم از قدیم)(دانلود)

حاج علی اکبری  شور(پرچم نشون عشق حسین آبادیه لطف بیش از سر تو از سرمم زیادیه)(دانلود)

حاج علی اکبری  شور(من اومدم بشم فدای تو حسین میخوام که سر بدم به پای تو حسین)(دانلود)

حاج علی اکبری  مدح پایانی(دانلود)


صوت شب هفتم محرم الحرام93

حجه الاسلام رنجبر    سخنرانی(دانلود)

حاج علی اکبری    روضه(دانلود)

حاج علی اکبری    زمینه(میونه خیمه قحطی آبه یه شش ماهه حالش خیلی خرابه)(دانلود)

حاج علی اکبری   شور(بی سر و بی سامونم کار دل من زاره چشای من بارونه داره برات می باره)(دانلود)

حاج علی اکبری  سنگین(لا لا لایی تو خیمه ها قحطی آبه به آسمون اه ربابه)(دانلود)

حاج علی اکبری  واحد(آن کودکی که در دل میدان امان نداشت اب گلوی خشک او را آسمان نداشت)(دانلود)

حاج علی اکبری  واحدسه ضرب(پیشون دل کاسه خون دل با خودش دائم داره میخونه دل)(دانلود)

حاج علی اکبری  شور(لای لای لا لا لا لایی خدا کی بشه که این دلم آروم بگیره یا که بارون بگیره تا گلم جون بگیره(دانلود)

کربلایی امیر محمدی  شور(علی لای لای لای و لعن الله حرمله قاتله دلم کرده خون)(دانلود)

کربلایی امیر محمدی  شور(زمزمه ای رهبر آزاده ام آماده آماده آماده ام این شعار توست)(دانلود)


صوت شب هشتم محرم الحرام93

حجه الاسلام رنجبر    سخنرانی(دانلود)

حاج علی اکبری   روضه(دانلود)

کربلایی امیر محمدی  زمینه(آروم آروم بیارید بدن پاشیده نشه کاری کنید که حسین باز خمیده نشه)(دانلود)

حاج علی اکبری  شور(الحمد الله الی عظیم رضیتی ای وای عجب مصیبتی)(دانلود)

حاج علی اکبری  سنگین(گلبرگ صحرا می آید از هر جا شمیم زهرا س)(دانلود)

حاج علی اکبری  واحد(عبا بپوش و عمامه محشری بشوی اذان بگو واقامه پیمبری بشوی)(دانلود)

حاج علی اکبری  واحد سه ضرب(بر عالم پدری گلبانگ سحری سیمایت هنری مجذوبت بشری)(دانلود)

حاج علی اکبری  شور(به هر دری بزنیدم نوکرم من که غلام قنبر حیدرم)(دانلود)




کلیه حقوق به http://shahidevasl.ir/ متعلق است

کلیه حقوق به http://shahidevasl.ir/ متعلق است

نظرات (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات

درباره سايت

جهت ارتباط با ما:
09178779307
09385980090

بسمه تعالی
از کلیه هیئات مذهبی شیراز جهت همکاری دعوت بعمل می آید.
جهت ارتباط با ما و ارسال پیامک به ما عدد های زیر را به شماره سامانه سایت مداحان شیراز ارسال نمایید...
30005633563315
مستمع ها شماره 1 ارسال نمایند.
مسئولین هیئت ها شماره 2 ارسال نمایند.
مادحین کلمه ی یا لثارات الحسین را ارسال نمایند.
www.madahanshiraz@vatanmail.ir

پیام های کوتاه

بایگانی

موضوعات

نويسندگان