تارنمای تخصصی مداحان شیراز نوای ذاکرین و مداحان سومین حرم اهلبیت (ع)

گلچین مداحی حاج حسن مهربان فر


حاج حسن مهربان فر


زمـیــنـــــــــــــــــــه

جلسات هفتگی :

بی تو قلبم میشه یه ویرونه

جمعه شبها

این دل تنگم

چه دوره و زمونه ای

حال و هوای قلبم

آقام آقام 1

تاکه دل تنها میشه

شبای بی تو بودن

مگه هرکس که بد شد دل نداره

کرببلا ای کاش من کبوترت بودم

گریه کنا میگن بیا

یا ابی عبدالله

یا لیتنا کنا

میمیرم برات

واویلا

امدادم کربلا


شــب قــدر :


مرو حیدر بابا

افتاده بین خانه ای آتش گرفته 

 

شبی با شهــدا :

آی شهدا

کرببلات منو آواره کرده

لافتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار

حیدر علی مولا علی

می ناب و لب پیمانه عشق است

بوی کربلا داره روضه های ما

شبای دل تنگیمون شبیه ارونده

 

فاطمیه :

کشتی به گل رفته

من که بودم دختر تو

مادر مادر وای مادر

بلندشو مادر فاطمیه92

پیش من از چهره خود رو گرفتی فاطمیه92

چشای بسته مادر فاطمیه92

 

مراسمـات محـرم :

امان ای دل ...شام غریبان

بارون بارون بارونه ...ورود به کربلا

ای شامم... تو سحر

خدا را شکر محرم تو دیدم دوباره

ای عمو.... حضرت قاسم

رقیه تنها و غریبونه

شور العطش بر پا شد... تاسوعا

کل یوم عاشورا ...ورود به کربلا

نمیدونم دل آواره ی...شام غریبانه

پناه اهل حرم ...علی اکبر

منو دست کریم امام حسن ....حضرت عبداله

انالله وانا الیه راجعون

انت خیرالغافرین شهادت امام سجاد(ع)

باکاروان حسین ورود به کربلا

زخمای قلب زینب تمومی نداره ...عاشورا

شب یلدا....تاسوعا

شبهای محرم ... تاسوعا

ماه منیر کربلا... تاسوعا

واویلا در خیمه مانده ام ....دوطفلان زینب

عمه جان دوری و ....  حضرت رقیه۹۲

نمی تونی دستمو بگیری  ...  حضرت عبدالله ۹۲

بخواب شش ماهه   حضرت علی اصغر۹۲

پاشو سردار لشکرم  ... حضرت اباالفضل(ََع)۹۲

هروقت که بارون می باره ۹۲

بار غم تورو برادر۹۲

 

واحـــــــــــــــــــــــــــد

جلســات هفتگـی :

ارباب من

ارباب مهربونی

الهی بمیرم

تشنه دیدنشم مهدی خودش خوب میدونه

کربلا دریای بلا

شام جمعه میون حرم عجب صفا داره

علی موسی الرضا(ع)

صفا و مروه دیده ام

کرده ام عهد که عمری زغمت گریه کنم

کلیم اگر دعا کند بی تو دعا نمی شود

من فقط به عشق حرم تو

من که ارث از مادر خود برده ام امام صادق(ع)

می خونم تا بدونن امیر ومقتدام کیه

واویلا به کربلا

وقتی علم می بینم

 

شهــدا :

چی میشه رنگ دل من نقش خاک کربلا شه

آی شهدا

بشنو امشب می زند نی زارها

شهدای گمنام

ماهمه چشم انتظار

 

شب قــدر :

شب قدر و مناجات و نمازه

یاامیرالمؤمنین(ع)

یا امیر المؤمنین یا حیدر

چشمت عین الیقینه

 

فاطمیــه :

تومرغ عشق حیدری

عشق من قامت حیدرت خمید ، واحد با دمام فاطمیه 92

مادر برام یه هم زبون بود فاطمیه 92

یا ام ابیها(س)

 

محــرم:

اون که میگفت تو کربلا

ای برادر یا اباالفضل(ع)

آرزومونه باهم بریم توبین الحرمین

آه و واویلا

بیاد کربلا دلها غمین است

توشهریاری فاطمه تباری

چون دختر زهرای اطهر

ذوالجناها زچه رو سوی خیام آمده ای

چی میگذره تو دل من

حضرت عبدالله ابن الحسن(ع)

رسید از ره کاروان

عالم وآدم و فلک

علی اکبر(ع)

عین الله

غریبی آتش می کشد

غریبی درد بی درمونه

قافله غربت و غم

یا حسین آنکه دل از غیر تو ببرید منم

یارب به آل فاطمه دنیا چه میکند

گلهای گلدون من دیگه بویی نداره

من یل شیردل کربلایم ارباب

وای از اسیری

یاحسین یا اباعبدالله

نوشته روی پرچما حسین غریب فاطمه۹۲

 آن حر گرفتار۹۲

عمه نگاه کن عمو رو۹۲

هوا گرم است و ... ۹۲

 لالالا گل بابا ...  حضرت علی اصغر۹۲

 


شـــــــــــــــــــــو ر

جلسات هفتگی :

از پیر و جوون غلام داری

امون بده

ای دل ای دل ای روزگار

آقاجون یه عمره

برمشامم میرسد

بی کسم حسین(ع)

بیا پا برهنه باشیم ۸۴

تو پادشاه عشقی و شاهت نوشته اند

جامونده از قافله شهدا

اللهم الرزقنا کربلا

امشب دلم هوای

ای تشنه لب 84

ای دل بگیر

باز هم مرغ دلم

بالای عرش خدا

بعدیه عمری گدایی

به من عاشق نگو

دوباره دل بی قراره

دوباره شور کربلا

خونه خرابم آقا

کرببلا مبر زیادم

مرغ دل یک بام دارد دو هوا

من منتقم

یاحسین(ع) غریب مادر

یه کربلا داریم

یه سؤال دارم مگرما دل نداریم ای خدا

 دلم به گریه هام خوشه

 

مراسمات محرم :

علی لای لای

امشب شب شام غریبان است

ظهر تاسوعا 89 - 1

ظهر تاسوعا 89 - 2

اشکای روضه

ظهر تاسوعا 90 - 1

ظهر تاسوعا 90 - 2

شب عاشورا 90

زمین کربلا

شبی ساکت و دلگیر

صل الله علی الباکین علی الحسین(ع)

طبل خاتمه جنگ شام غریبان

عمه جان دوری و دلخون شدن آمد به سر

نمی دونم دلم دیونه کیست

یتیمی درد بی درمان یتیمی

چه ابهتی چه جلالتی۹۲

به اذن حضرت الله ۹۲

کربلا کربلا کربلا۱  ۹۲

کربلا کربلا کربلا۲ ۹۲

کربلا کربلا کربلا۳  ۹۲

علی لای لای لای لای۹۲

به عشقت ای شه بی سر۹۲

 همیشه با شهدا ۹۲

ای علمدار ای سپه دار ۹۲

کیه مست و قلندره حیدرحیدر۹۲

تاکه با نیزه تورا ای گل خوش بو چیدند

 

فاطمیه :

مادر منو ببر کربلا

 

شب قدر :

قدقتل المرتضی(ع)

شب قدره شب دلای آواره

پدرومادری که رومزارشهیدان

روزای گرم روضه داری

 

به یادشهیدان محسن ایران دوست و محمد روشن دل در کنار اروند

 

منـــــــاجـــــــــــات

اباصالح(عج) التماس دعا

از اینکه عشق ناب منی عشق میکنم

ای امید ملت شیعه یا مهدی(عج) بیا

الهی قلبی محجوب

با اینکه میدونی شده قلبم سیاه

باید برای دیدنت بی تاب باشم

بایه گوشه چشمت همه دردامو دوا کن

ببار بارون در شلمچه با روایتگری محمد امیری

چی میشه رنگ دل من

دل داده ام

دلم هواتو کرده

شب اول قبر

شنیدم یار نداری

گریه کنان حسین (ع)

گفته بودم چو بیایی

محبت اهل بیت(ع)

مناجات با شهدا 89

منو کربلا ببر

وقتی علم می بینم

وداع با رمضان 88

وقت مردنم بیا

همه جا رسم براینه

حسین آرام جانم

الوداع ای نغمه های دلپذیر

غفلت اگرکه دامن مارا رهاکند

مناجات و روضه شهدا   ای شهادت ای تمام آرزو

رب خطا پوش تویی


روضــــــــــــــــه

فاطمیه :


کوچه ای تنگ و دلی سنگ

روز شهادت حضرت زهرا(س)

بلند شو مادر... حضرت زهرا(س)

روضه حضرت زهرا(س)

پروانه و آتیش و دود    فاطمیه 92

با لگد نزن به پهلو     فاطمیه 92

بوی پیراهن پدر و زهرای سه ساله    فاطمیه 92

روضه روز شهادت حضرت زهرا(س)   فاطمیه 92

تا عروج فاطمه     فاطمیه92

 

محــــــرم :

تاسوعا:

روز تاسوعا 90

ای همه نیروی لشکرم

ای امان ای امان

حضرت رقیه (س) :

ای شامم را تو سحر

بابا فاصلمون خیلی زیاده

روضه حضرت رقیه ۸۵

روضه حضرت رقیه 86

روضه حضرت رقیه 87

روضه حضرت رقیه ۸۹

شام غریبان:

ای شهریار هر دو عالم حضرت زینب(س)

روضه شام غریبان زینب

شام غریبان 90

شام غریبان 89

شام غریبانه90

شام غریبان ۹۲

علی اصغر:

ببار بارون ببار ....علی اصغر

بخواب ای کودک نازم ...شیر خوارگان حسینی

بخواب شش ماهه شیرین زبونم ۹۲

 لالا لالا ای گل پونه ۹۲

ورود به کربلا:

بر گوش و جانم میرسد... ورود به کربلا

ورود به کربلای حسینی

ورود به کربلا 2

عاشورا:

ببار بارون شب عاشورا

روضه روز عاشورا

شب عاشورا 89

شباهت امام حسین با قرآن عاشورا90

دو طفلان امام حسن(ع):

درسرش طرح معما میکرد حضرت عبدالله(ع)

کبوترانه در این خاک ها رها شده ای حضرت قاسم(ع)

شهداء و حضرت علی اکبر (ع) :

امشب دلم هوای شهدا و حضرت علی اکبر(ع)

 

 

شهادت امام سجاد(ع) :

روضه ی اسیری و... حاج حسن مهربان فر

 

شهادت حضرت علی (ع) :

غربت حضرت علی و حضرت زهرا

شب 20 رمضان 92

 

مــــــــــولــــــــــــودی

مبعث رسول الله :

باز شب عاشقی شده

عابروی اهل عالم

گویی که زکوه ها

نغمه شادی


 

زیارت عاشورا :

زیارت عاشورا بدون روضه

زیارت عاشورا روز عاشورا

 زنــــــــــــگ خــــــــــــــــور

زنگ خور :

زنگ خور 1

زنگ خور 2

زنگ خور 3

ای کاش که مرغ بام افلاک شوم

نوای کربلاکربلا کربلا  با مقتل خوانی آیت الله جوادی آملی


نظرات (۶)

جانم
ممنون از دوستی که این زحمت رو کشیده 
حاجی صداش نازه
فقط حیف که کیفیت ضبط صدا پایینه...
روضه کوچه دلمو لرزوند
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۴ خادم الزهرا

سلام
استفاده کردم 
اگه ممکنه صوت های 93 و94 هم بزارید ممنون
واقعا عالی بود
خدا عزتتون بده
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۴ هیئتی های

احسنت

بسیار عالی و کامل.ممنون

۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۱ دیوونه کربلا
عالی هست .خدا قوت ،خدا خیرتون بده 
التماس دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات

درباره سايت

جهت ارتباط با ما:
09178779307
09385980090

بسمه تعالی
از کلیه هیئات مذهبی شیراز جهت همکاری دعوت بعمل می آید.
جهت ارتباط با ما و ارسال پیامک به ما عدد های زیر را به شماره سامانه سایت مداحان شیراز ارسال نمایید...
30005633563315
مستمع ها شماره 1 ارسال نمایند.
مسئولین هیئت ها شماره 2 ارسال نمایند.
مادحین کلمه ی یا لثارات الحسین را ارسال نمایند.
www.madahanshiraz@vatanmail.ir

پیام های کوتاه

بایگانی

موضوعات

نويسندگان